Ludvig Backman
Teamleader Kundservice – KundserviceHej Ludvig! Vem är du och vad gör du på Inet?
Jag heter Ludvig Backman och är Teamleader för Inets Kundservice!
Min primära uppgift är att säkerställa att vi når våra dagliga mål, att våra kära kunder får svar i tid och att svaret de får är av Inet-kvalitet.
Att mina goa kollegor ska tycka det är kul att komma in till jobbet, och känna att de kan utvecklas både inom yrket och som människa, är även det av högsta prioritet!
Hur hamnade du hos oss?
Jag pluggade på Chalmers när jag kände att jag ville ha ett extra-jobb utöver mina studier.
Då jag hade varit i kontakt med Inets Kundservice tidigare, och fått kanonhjälp med allt möjligt, så drog jag iväg en spontanansökan.
Fick anställning på Kundserviceavdelningen som en extra-anställd, och kände direkt att jag hörde hemma här.
Efter någon månad eller två så bestämde jag mig för att pausa mina studier.
Någon månad eller två efter det så blev jag erbjuden en heltidstjänst och detta är nu närmare 4 år sedan!
Vad är det som gör att du trivs med ditt jobb?
Jag fastnade direkt för den välkomnande atmosfären som genomsyrar hela företaget.
Det finns inga besserwissrar här, utan alla hjälps åt för att kunna ge kunden en så bra köpupplevelse som möjligt.
Det känns verkligen som att vi hjälper kunden PÅ RIKTIGT, och för mig så är det superviktigt att jag känner att jag gör något vettigt för att kunna motiveras.
Varför ska man börja jobba på vår kundservice?
Om man älskar teknik och har det där inre drivet av att vilja hjälpa till, då ska man söka till Inets Kundserviceavdelning!
Vad spelar du just nu: Hinner inte spela lika mycket nu som förr, men när tid finns så blir det Hogwarts Legacy eller Old School Runescape!
Favoritbrytare: Gateron Milky Yellow Pro!
RGB yay or nay: Nay! Ska inte vara nån julgran i min dator inte!
Bästa pingvinstången: Sur smultron är top tier!